CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 9 Februari 2009

MELAWAT KWN2...

Ari nie aku n sepupu merancang g zoo negara..nie first time aku g zoo negara..sblm nie aku prnh g zoo taiping n safari afamosa mlka je..byaran masuk tuk dewasa RM15, tuk kank2 dgn senior citizen RM6 je..kami pergi 10 orang..so semuanya RM120..best jgk la kat sana..besar sgt tempat tu..kami ambil masa 4 jam tuk pusing2 kat dlm tu..lama jgk kan..smpi leguh2 kaki aku..nie betul2 melawat kwn2..hehehe...kat bawah nie gmbr2 masa aku kat sna:



Pintu gerbang zoo negara...


sempat je possing sblm msuk dlm...cute x..hehehe



rombongan makngah ke zoo negara....


bdk kecik nie takut dgn yg blkg 2..kesian dia..aku paksa dia
bergmbr jgk..geram aku kat dia..hehe


airish dgn ayah dia..nak pegang tp takut lak dia...


sepupu aku dah kurus skrg berbeza dari yang dulu...


candid picture...


makngah...achik....airish...balqis...








0 comments: