CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 3 Februari 2009

KENANGAN SEMALAM...


Hari nie pnuh bermakna dlm hidup aku..genap 23 thn umur aku..umur dah makin meningkat..perangai xberubah2 jgk..apa nak jdi nie..apa2hal pun aku niat tuk jd yg terbaik dr yg sebelum nie..byk benda yg aku nak capai tahun nie..mdh2an Allh permudahkan sglanya bagi aku..Amin...hari nie byk jgk perkara yg aku dpt wat..antaranya dpt g politeknik merlimau tuk wat transkrip aku..pastu dpt jgk jmpa dgn kwn2 masa zmn poli dulu..ada jgk yg bakal mendirikan rumahtangga..smoga berbahagia..mlam tu, kwn2 aku wat suprise kat aku..xsangka plk kwn2 aku nak wat suprise smpi cm tu sekali..mati2 aku percaya..WA KENE BEB....kek tu cantik n sweet sgt..anyway thanks 4 everythings..luv u all...muaaahhh....

0 comments: