CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 2 Mac 2009

TERENTUH PERASAANKU...

Setiap manusia akan mengalami kehidupan yg mengembirakan,hari yg duka..begitu jgk dgn aku...tambah2 lg bl ada org yg menjatuhkan maruah kita di depan org ramai..tergamak org tu...apa la dosa n salah aku..smpi mcm tu sekali..sedih aku nak harungi hidup nie.. hanya Allah je yang tahu perasaan aku..kuat degupan jantung bl aku ketahui perkara nie..mana la aku nak letak muka ni..malunya tak terhingga.. bl semua org dah beranggap aku mcm ???###.. tp aku yakin Allah sentiasa disisi aku..ya Allah tabahkan ati hambamu nie..mengharungi hidup di dunia nie..hanya kepadaMu ku berserah kepadaMu Maha Esa..mungkin takdir telah menentukan segalanya..ku berserah kepada apa yg telah berlaku pada diriku ini..hanya diKau dpt merubah segalanya..AMIN..

0 comments: